Wij hopen natuurlijk dat je helemaal tevreden bent met je aankoop. Toch niet tevreden over je product? Dat is natuurlijk erg vervelend. Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent, kun je altijd contact opnemen via het contactformulier

Retouradres

IVY LINN
Zuidergracht 21-22
3763 LS Soest

Retourneren

Binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling kun je je nog bedenken en heb je de mogelijkheid om het product te retourneren. Wil je een product retourneren? Dit kan op twee manieren.

  • Vul het retourformulier (bijgevoegd bij de bestelling) in en stuur het product terug binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling naar bovenstaand retouradres. Het benoemen van de retourreden is niet verplicht, maar wij zouden dit wel graag willen weten zodat wij onze service kunnen verbeteren. Stuur het retourformulier mee met het product. De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Wij raden aan om het pakketje altijd met Track & Trace-code te versturen, zowel een doos als een brievenbuspakketje. IVY LINN is niet aansprakelijk voor het kwijtraken van verzendingen.

  • Log in op jouw account. Ga naar mijn bestellingen en klik op de order die je wilt retourneren. Klik op 'artikelen retourneren' en selecteer de producten die je wilt retourneren. Retourneer je meer dan één product? Vul de retourreden en de retouractie van het eerste product in en omschrijf in de reactie de retourredenen en acties van de overige producten. Klik vervolgens op 'verstuur'. Je retour is nu aangemeld. Het enige wat je nu nog hoeft te doen is het pakket op te sturen naar bovenstaand adres. Vergeet niet de pakbon mee terug te sturen! 

Ruilen

Het is ook mogelijk om een product te ruilen voor een andere kleur of maat. Vul het retourformulier in en geef aan voor welke artikelnummer en/of maat je het product wilt ruilen. Stuur vervolgens binnen 14 dagen na ontvangst het product terug naar bovenstaand retouradres. Vergeet niet om het retourformulier mee te sturen! Het nieuwe artikel wordt dan zo snel mogelijk naar je toe gestuurd, mits deze op voorraad is. De retourkosten zijn gratis wanneer het product wordt omgeruild. 

Afhandeling van de retour

Als wij het product met het volledig ingevulde retourformulier hebben ontvangen, zullen wij het product zo snel mogelijk beoordelen. Vervolgens zullen wij het omruilen wanneer dit aangegeven is en anders het aankoopbedrag vergoeden via de door jou gekozen betaalmethode. Stuur je de hele bestelling retour? Dan ontvang je het volledige aankoopbedrag inclusief de verzendkosten terug. Indien je een gedeelte van de bestelling retourneert, dan krijg je alleen het volledige aankoopbedrag van de geretourneerde producten terug. 

Indien wij het verkeerde product hebben geleverd of de fout op een andere manier te wijten is aan ons handelen, neemt IVY LINN de kosten van een retourzending voor haar rekening. 

De voorwaarden in het kort op een rijtje

  • Ruilen of retourneren van de online bestelling is alleen mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling.
  • Het product mag natuurlijk gepast worden, maar bij het ruilen of retourneren dient het product ongebruikt en in goede staat te zijn. 
  • De originele labels dienen aan het kledingstuk bevestigd te zijn.
  • Retourkosten zijn voor eigen rekening.
  • Product omruilen? Dan zijn de retourkosten gratis.

Veelgestelde vragen

Ik heb een kortingscode gebruikt, maar ik wil een product retour sturen. Hoe wordt de korting verrekend?
Wanneer je gebruikt hebt gemaakt van een kortingscode, wordt de korting over de bestelde artikelen verdeeld. Stuur je de hele bestelling retour, dan vervalt de gehele korting. 

Moeten de producten in de originele verpakkingen geretourneerd worden?
Gelet op het milieu, heeft dit wel onze voorkeur. Maar het is niet verplicht. Om ervoor te zorgen dat de producten niet beschadigen, is het wel van belang om de producten te retourneren in een stevige verpakking. 

Ik heb een beschadigd product ontvangen. Wat moet ik hiermee doen?
Is er een product beschadigd? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of door te mailen naar info@ivylinn.nl. Samen zullen wij zoeken naar een gepaste oplossing. Producten waarvan wij van mening zijn dat de beschadigingen te wijten zijn aan reguliere slijtage, zullen niet als beschadigd worden geaccepteerd.

Vragen?

Heb je nog vragen? Neem gerust contact op via het contactformulier. Je kunt natuurlijk ook mailen naar info@ivylinn.nl of bellen naar 035-5882949.